ThomasS Startet 8.April.2008 Del på Facebook Startet 8.April.2008 Noen som vet hvor jeg kan skaffe slike knapper? Overlykklig vist noen svarer Sitér dette innlegget Link to post
sharkman Svart 8.April.2008 Del på Facebook Svart 8.April.2008 Er jo å få kjøpt den runde delen med gjennomgående skrue, men hva er det som sitter under, er det et clips?? Sitér dette innlegget Link to post
20 Fot Svart 8.April.2008 Del på Facebook Svart 8.April.2008 De ser like ut som de Yamarin bruker på aluskinnen rundt vindskjermen . De har en tendens til å falle av eller å fytte seg sidelengs. Sitér dette innlegget MVH 20 Fot Link to post
ThomasS Svart 9.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2008 det er ett clips til en aluskinne, den runde del er ikke noe problem å få tak i, men desse clipsa er umulig å få tak i.. Yanmarin? veit du om ei nettside dem selger desse clipsa på`?? Noen som vet hva kalesjeknapp er på engelsk da? Sitér dette innlegget Link to post
EMILIAN Svart 10.April.2008 Del på Facebook Svart 10.April.2008 Hei ThomasS Disse knappene får du kjøpt hos blant annet Bergen Båt A/S eller gjennom en av Askeladden sine forhandlere. Jeg jobber til dagen hos H.J.Askvik@SønnerA/S, og vi bruker disse på en modell som heter 445 Chaser. Vet og at Quicksilver 620 Flamingo bruker disse:) Quicksilver er et av merkene Bergen Båt A/S selger. Du kan og bare søke etter Wave forhandlere og finne en forhandler i nærheten av deg:) Her er linken til Bergen Båt A/S : http://www.bergenbaat.no/ Hvis du får problemer,gir du meg bare en melding:) Med hilsen Emilian Sitér dette innlegget Stolt Fjordeier:) Link to post
EMILIAN Svart 10.April.2008 Del på Facebook Svart 10.April.2008 Glemte å si at når du ringer og spør etter disse kalesjeknappene,så si at du skal ha kalesjeknapper til vindskjerm på en 445 Chaser. Da slipper du eventuelle missforståelser. Hilsen Emilian Sitér dette innlegget Stolt Fjordeier:) Link to post
Xlnt Svart 10.April.2008 Del på Facebook Svart 10.April.2008 På engelsk kalles dette "canvas fastners" eller "snap fastners" -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
ThomasS Svart 10.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2008 Tusen takk for svar Emilian Har nå bestilt gjennom min lokale Askeladden forhandler, håper bare clipsa er i rett dimensjon, slik dei passer min Chris Craft. Hilsen Thomas Sitér dette innlegget Link to post
EMILIAN Svart 10.April.2008 Del på Facebook Svart 10.April.2008 Hei ThomasS Godt å høre:) Mener disse bare er i en utførelse,men kan jo ta feil:) Gi meg en melding hvis du får problemer Hilsen Emilian Sitér dette innlegget Stolt Fjordeier:) Link to post
ThomasS Svart 6.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2008 Desverre så passet ikke knappene fra Askeladden på min båt.. Sitér dette innlegget Link to post
Fred_og_ro Svart 24.Mai.2009 Del på Facebook Svart 24.Mai.2009 Hei ThomasS, Jeg har samme problemet - men med nettopp en Askeladden Chaser 445. Du har ikke tilfeldigvis de kalesjeknappene enda, og kunne du tenkt deg å selge dem videre? Og i så tilfelle, hvor mange har du? mvh Fredrik Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.