Husky Startet 9.April.2008 Del på Facebook Startet 9.April.2008 (redigert) Hei, er det noen her på forumet som ved høyden på den lille tunnelen som fører inn til Solta båthavn i Søgne? Jeg har kjøpt en båt som står på land der, og ser på muligheten for å få fraktet den hjem med lastebil. Total høyde ender da på 4,30. Redigert 9.April.2008 av Husky (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Espen Link to post
andlin Svart 9.April.2008 Del på Facebook Svart 9.April.2008 ring til Høllen og Solta Båthavn A/L tlf 901 18 862 det er til vaktmannen han vet høyden Sitér dette innlegget Link to post
Husky Svart 14.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2008 (redigert) Vaktmannen visste det faktisk ikke...men selger var meget hjelpsom og målte for meg. Det var 4.40. Total høyde endte på 4.25 så det gikk helt fint.. Båten ligger nå vel fortøyd i Stavanger :-) Redigert 14.April.2008 av Husky (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Espen Link to post
Ingar Svart 14.April.2008 Del på Facebook Svart 14.April.2008 Takk for tilbakemelding! Jeg var også nede og sjekket og som du sier står det ingenting om høyden. Til tross for at det er eneste adkomst til Søgnes største båthavn. Har lagt inn info om dette her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.