Jtk1 Svart 16.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2016 Hvor kjøpte du denne ny? Hallo! Jeg har identisk varmer i båten. Hadde samme problem for et par år siden, og var på nippet til å skrote hele skiten.. Av ren nyskjerrighet skrudde jeg hele brenneren i fra hverandre. Det viste seg at brennkammeret var grodd helt igjen av sot og slagg. Jeg la brennerhalvdelen i dieselbad et par dager og gjorde den grundig ren. Monterte sammen igjen og måtte bytte brennvoktertermostaen samtidig til noen få hundrelapper. (er ikke sikker på om den var defekt eller om jeg ødela den ved demontering). Etterpå har den fungert helt greit etter boka, selv om jeg synes den gir relativt dårlig varme og soter for mye i forhold til hva den gleder. Varemeren var koblet riktig mht å få brenne seg ren etter at den er avslått. Mvh. Shaloom Sitér dette innlegget Link to post
Jonnen536 Svart 14.August.2021 Link til dette innlegget Svart 14.August.2021 Jeg har samme brenner den lyser på konstant grønn når jeg har den innstilt på varme men ikke noe hender. Helt stille, har stått i 5 min men fortsatt helt stilt. Setter jeg den på vent så starter viften men kun kaldluft. hva kan vær feil her ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.