Verrie Startet 10.April.2008 Link til dette innlegget Startet 10.April.2008 Jeg har på OT forumet forsøkt å etterlyse spesiell programvare som jeg har sett her på BP tidligere uten hell. Dette dreier seg om at jeg har sett presentasjon av båter fra en eller annen leverandør hvor du ved hjelp av musepeker kan "bevege deg rundt omkring i båten", dvs DU ser hva DU peker på etc. Noen her som husker hvilken båtleverandør som hadde denne ? Jeg er på jakt etter den programvaren, har forsøkt alt fra 3D animasjon, videoredigering vha 3D etc, sålangt uten hell. Jeg flytter denne hit til åpent forum, idet det forsåvidt også er båtrelatert...... Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Mener å huske at det var noe slikt ifm lanseringen av den nye HR 37. Men sidene til Halberg Rassy viser ikke noe slikt nå, så det er mulig (!) at jeg tar feil. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Tempest Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Litt usikker på om det er dette du mener, men Lunde Båt har 360 graders visning der du kan snu deg rundt i båten. Ikke 3D, men... Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Framtia Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Tenker du på noe slik...? Her kan man se "båten min" innvendig Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Verrie Svart 10.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Takk alle. Dufour sida var det jeg hadde sett....... Nu kan jeg komme videre. Igjen takk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.