p-kaill Startet 10.April.2008 Link til dette innlegget Startet 10.April.2008 Båtvenner - nå trenger jeg gode råd. I dag dukket det opp et problem da jeg skulle overhale den lekke takluka på båten som er i dårlig forfatning, ser ut til at jeg må kjøpe ny . Den takluka jeg har er norskprodusert , MAritim selger kun løse glass til den , men ikke ramma. Finner ingen som kan levere en ny takluke slik at jeg slipper å omarbeide hullet, størrelse på hullet er 490x420mm, Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Takluke.Emnetittelen skal fortelle entydig hva emnet handler om. Hvis det er relevant skal produktnavn/modell være med. CAPSLOCK i tittel er forbudt. For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
moosewine Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 hmmm..jeg har en takluke som akkurat er fjernet fra båten vår, kanskje du kan bruke ramma på den? glasset på den er ikke bra... Sitér dette innlegget . Link to post
p-kaill Svart 10.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Hørtes interessant ut. Har den samme mål? Kan du legge ut et bilde ? Sitér dette innlegget Link to post
moosewine Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Jeg må ta et mål, kommer tilbake med info... Sitér dette innlegget . Link to post
moosewine Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Beklager men luka er nok en del større en din, 64 x 68 cm...Håper du finner en løsning! Sitér dette innlegget . Link to post
p-kaill Svart 10.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Takker for at du prøvde - håper det er flere som kan ha en løsning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.