torh Startet 9.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2004 Jeg mangler "hodene" på noen sikringsholdere. Tror disse var utberdt på 70 og 80 tallet, både på norske og svenske båter. Kan noen hjelpe meg med leverandør - evt. ligger det noe noe i skattekisten som du kan avse ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 9.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2004 Hei. Dette så da ikke så ukjent ut? Ta en titt i elfakatalogen, http://www.elfa.se/no/ Hvor stor sikring er det forresten, 20x5mm? Har kanskje noe liggende i en eske her eller på jobben. Sorry, ingen i skuffen på jobben, kanskje hjemme Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Eppa Svart 10.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2004 Mener jeg har liggende noen lignende sikringsholdere hvor det i toppen av hodene er et lite glassvindu. Er dine slik eller er de "tette"? Sitér dette innlegget Link to post
torh Svart 10.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2004 Mine er tette på toppen, uten "vindu" Jeg mener at jeg har sett slike på en Halco tidligere, men det er mulig de små grå spiller meg et puss. Sitér dette innlegget Link to post
Vidar_Haugs Svart 10.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2004 Den så noe kjent ut. Lurer på om ikke jeg har slike på en Nimbus fra 86. Skal sjekke, og om så er så har jeg noen tilovers da jeg bygger om hele panelet. Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 15.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2004 Har du funnet nye hoder til sikringsholderene dine? Fant tilfeldigvis frem mine, og de ligner veldig, men er ikke sikker på om målene er like. Kan du si noe om hvor store de er. Hva er dimensjonen i gjengepartiet, bredde/lengde. Hvor bred er selve toppen av hodet? Sitér dette innlegget Link to post
torh Svart 16.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2004 Takk for entusiastisk innstilling, Diameter på det svarte hode er 17mm, diameter ved gjengene er 8mm, jeg antar at det er mm gjenger. Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 16.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2004 Jeg sender deg en IM. Tror muligens mine passer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.