Capt. Startet 11.April.2008 Link til dette innlegget Startet 11.April.2008 Jeg har en furuholmen plattgatter som opprinnelig hadde furupanel i hyttetak trekt med seilduk. Etter nærmere 50 år så har dette taket gjort sitt. Jeg vil bevare samme byggemåte som opprinnelig så jeg har revet takene og lagt ny panel men jeg mangler en skikkelig kokebok på hvordan jeg skal behandle panelen , legge seilduken og hvilke produkter jeg skal bruke. Jeg er ikke interessert i glassfiber / epoksy da tidligere tak var i imponerende stand med tanke på alder Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Gå til http://www.woodenboat.com/forum og søk på "canvas deck" e.l. i building/repair forum. Du vil finne en mengde informasjon om emnet der. Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Capt. Svart 12.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2008 Mange takk! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.