sodne Startet 12.April.2008 Link til dette innlegget Startet 12.April.2008 eller så har vært, ka syns dåkke? goe greier eller bås. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Frikar Svart 12.April.2008 Link til dette innlegget Svart 12.April.2008 Ska i mårå, de er vist lite heldig med været. Sitér dette innlegget Link to post
sodne Svart 12.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2008 Eg har flunså, men går i mårå viss det klarne, trur du ein kan bestilla prøve tur, siden båtane ligge på vatnet Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Vidar'n Svart 12.April.2008 Link til dette innlegget Svart 12.April.2008 Klart man må gå, dette kan jo bli ein flott å bra tradisjon som ein god forsmak på sommerfestivalane. Dersom folket støtter opp, ser eg sikkert ikkje vekk fra at dette kan vokse stort på få år. Selv roter jeg frem paraplyen å tar turen. (Selv om eg heller burde bruka tiå på å jobba ombord ) Vidar'n Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.April.2008 Link til dette innlegget Svart 12.April.2008 Selv roter jeg frem paraplyen å tar turen. (Selv om eg heller burde bruka tiå på å jobba ombord ) Det er min plan også! Så får jeg heller ta en tur i båten og jobbe etterpå. Har vært i båten og jobbet omtrent daglig de siste ukene, så noen timer fri er vel ikke av veien... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
brs Svart 12.April.2008 Link til dette innlegget Svart 12.April.2008 Hei. Var å besøkte messa i går kveld, bra med folk og veldig variert det som var utstilt. Fra gummibåt til den største 58 fot Prinsess. Anbefaler alle å ta seg en tur, selv om været ikke alltid er det beste så er det mye å se på under tak og. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.April.2008 Link til dette innlegget Svart 12.April.2008 Kom nettopp tilbake etter 3-4 timer på messa. Mye flott å se på! Var ombord i de fleste over 30 fot, bortsett fra Princess 58 da den ble ansett som temmelig uaktuell for øyeblikket! De hadde dessuten ombordstigning etter avtale, så da var det ikke så veldig interessant. Var også ombord i diverse Bavaria seilbåter, fra 31 til 40 fot. Praktisk innredede båter det der, må jeg si! Reagerte litt på knirk i dørkeplatene, men ellers var finishen helt grei. Så kanskje seilbåt kan være tingen en gang i fremtiden? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
trikkern Svart 12.April.2008 Link til dette innlegget Svart 12.April.2008 Hvor i byen er denne messa? Kanskje vi tar en tur fra Stord i morgen hvis været er noenlunde, og ikke slik Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.April.2008 Link til dette innlegget Svart 12.April.2008 Fra Risøybrua til Høvleriet. Masse båter på sjøen, pluss en del småbåter på land. og litt utstyr inne på Maritim. Kunne godt vært mer utstyr da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
sodne Svart 13.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 og ikke slik ta med snorkelen du, mye regn med sludd i nå. tar turen allikavel eg, viss tåkå inni håve lettne. Må jo få sitt dessa bavariane. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
sodne Svart 13.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 då har eg vært på messå, å e godt fornødde, Håpe detta bler ein trad. hørrte rykte om godt salg o. Viss någen trenge seilbåt så hiv deg i bilen. eg fekk tilbud på 31 bavaria for 500 000 fullt rigga, det e bra for nye båt. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
SveinHa Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 Var en tur nedom i dag men fant det ikke verdt å betale hundrelappen pr. snute for at jeg skulle få lov å se en håndfull båter som er til salgs... Samme grunn til at jeg heller ikke betaler tilnærmet full pris for fendre med "Biltema" eller "Maritim" logo... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Fantino Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 (redigert) OT, SveinHa, men hvor får du rimeligere fendre enn på Biltema? Redigert 13.April.2008 av Fantino (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 OT, SveinHa, men hvor får du rimeligere fendre enn på Biltema?Det spiller liten rolle hva de koster men skal jeg ha reklame for kommersielle bedrifter så gjør jeg ikke det gratis (eller tilnærmet gratis). Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Fantino Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 Sant nok. Så de hadde noen med SVÆRE merker på hos Maritim. Tror ikke det er noe merke de jeg har shoppet på Biltema. Sitér dette innlegget Link to post
sodne Svart 13.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 Dei tar ein hundre lapp i betaling, for å få ett bra overskudd, og heile overskuddet går til barneaktiviteter i sentrum. synd du ikkje hadde råd til det då. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
SveinHa Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 Klart jeg har råd til å betale noen hundrelapper men jeg synes det blir aldeles feil å ta såpass betalt for at overivrige selgere skal prøve å få meg til å handle båt. Min lille protest var å snu i porten og ta med familien andre steder. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Seilaren Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 (redigert) Min lille protest var å snu i porten og ta med familien andre steder. Ser det for meg.... Verdens beste pappa Redigert 13.April.2008 av Seilaren (see edit history) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Loddesølv Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 Hei. Var også på båtmesse i helga. -Fikk litt hakaslepp når dem krevde 100.- pr. snute. Til og med billetørene virka skamfulle for å kreve så mye. Hadde det enda vært 100.- for for alle 3 dagene.... Mye reklame forut for messa, men ikke en plass det stod om inngangsbillett. Skjønner godt at folk snudde i porten. -Hjelper ikke at pengene går til en god sak, og hvem visste vel det ? Forøvrig mye kjekt å se der. Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret2 Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 då har eg vært på messå, å e godt fornødde, Håpe detta bler ein trad. hørrte rykte om godt salg o. Viss någen trenge seilbåt så hiv deg i bilen. eg fekk tilbud på 31 bavaria for 500 000 fullt rigga, det e bra for nye båt. Ikke for å være grinete, men det er en uting, og ikke god nettikette, å skrive på dialekt. Mvh Plenen Sitér dette innlegget Link to post
fjordbuss Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Var på messa på søndag. Ikke så store greiene, egentlig...Lite folk, så mulighet for å kikke på båter i fred og ro:) At de tok inngangsbillett reagerte ikke jeg på, har ennå ikke vært på ei messe der de ikke gjør det.. Bra initiativ, hvis de får noen år til å "vokse" på, så blir det supert, håper dette blir en tradisjon. Sitér dette innlegget Har konvertert, Bavaria 39 cruiser. Link to post
Blue_Dragon Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Er det noen link til messa. Det er interresant å følge med på hva som blir utstilt. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Jeg reagerte ikke noe på å betale en hundrelapp i inngangspenger for min del. Er ikke dette vanlig på alle messer da? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
yevensen Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Vel det er gratis adgang på Kristiansand Båtmesse http://www.kristiansand-baatmesse.com/ Sitér dette innlegget Link to post
brs Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Ser at noen spurte etter en link til messen: http://www.haugesundbaatmesse.no Når det gjelder en hundrelapp for å komme inn som i tillegg går til inntekt for byen vår Haugesund, så skal eg med glede bidra. Det å kunne gå og få se mange båter utstilt på en plass og treffe mange kjente båtintresserte og så tom. på vår egen kai, slippe å reise i flere timer for så å måtte betale inngangsbilett. Dette burde alle støtte opp om hvis en har interesse av at det skal bli arrangert flere båtmesser i Haugesund. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.