Jump to content

prisforsjeller på mekaniske verksteder bergen!

beauty of aqua

Recommended Posts

jeg har nettop fått montert min evinrude 175 hk.,og i den forbinndelse ringte jeg litt rundt om til forsjellige mekaniske marineverksteder.

må si at jeg er helt sjokkert over prisforsjellene!

oppdraget gikk ut på følgende:montere alt eletrisk på en evinrude 175 hk. ficht ram 2000 mod. ,prøvekjørt og kontrollert at motor er i god teknisk stand.

motoren sto ferdig boltet fast på akterspeilet.

verstingen på pris var bjordal og madsen søreidgrend:8800 komplett inkl. moms!! her var det ca 2 ukers ventetid i tillegg. :eek:

skjønte jo at dette måtte være en blodpris. :lol:

så jeg ringte litt rundt om,bla. til frydenbø.de skulle ha ca 5000 for denne jobben,med 2 dagers ventetid. dette var jo betydelig bedre,men tenkte jeg skulle prøve litt til.

så da ringte jeg til båt berge i sandviken,de holt ikke på med montering av evinrude motorer,men kunne på det varmeste anbefale håkon på åsane marine.

greit tenkte jeg og ringte til denne håkon på åsane marine.

og gjett hva.. pris åsane marine: 2000 kr innkludert moms og 2 dagers ventetid, flink og hyggelig var han og! :yesnod:

så altså fra 8800 til 2000... det er jo helt sinnsykt!!

andre som har lignende erfaringer?

Redigert av båtgaaal (see edit history)

mvh.beuty of aqua

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Virker for meg som om Bjordal og Madsen har en pris og en service for dem som har handlet motor der og en helt annen service og pris for dem som ikke har handlet der. Dem jeg kjenner som har handlet hos Bjordal er meget fornøyd med pris og service der, mens de som ikke har handlet der og ber om pris får en sinsyk høy pris og det er utrolig lang ventetid.

Forsåvidt greit at de server kundene sine godt, men de kan da godt si i fra at de egentlig ikke har tid til kunder som ikke har handlet båt/motor hos dem og på en pen måte henvise dem til andre verksteder.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...