Jump to content

Bytte vinduer i båt. Hva kan prisen være?

Leifer`n

Recommended Posts

Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Hva kan prisen være.

Emnetittelen skal fortelle entydig hva emnet handler om. Hvis det er relevant skal produktnavn/modell være med. CAPSLOCK i tittel er forbudt.

For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette

Lurer på om det er noen som kan gi meg en ca pris det vil koste og ta ut vinduene og få disse helt tette igjen. er kansje masse arbeid, da skruer kan være vansklige og få hele ut,, ber bare om en ca pris,, dette gjelder i kahytta på Dacapo`n.

Kontakter jeg en vanlig glass mester med dette???

Noen forslag??

Redigert av DACAPO-9000-HT (see edit history)

En håndtverker koster fort mellom 500 og 1300 kr pr time. Legg til reisetid og matriell så vil du sikkert finne ut at det lønner seg å gjøre dette selv.

Skruer som ryker og må borres ut, lister som brekker osv gjør det enda dyrere........det koster å ha båt.

Du har fått en del tips i andre tråder om hvordan du best tetter lekkasjene og hadde jeg hatt dette problemet ville jeg prøvd disse tipsene først.

Hjelper ikke dette er det bare å finne frem rustløseren og en god skrutrekker og sette i gang...( vinterprosjekt )

Lars O.

Hei.

Jeg skal til å bytte vinduspakninger i en 26 Grimsøy sjark,det er totalt 15 ruter som skal ha ny pakning.Presiserer at dette er gummipakninger med låselist,og således ikke noe som skal skrues.Har fått pris hos glassmester,han rekner med at det går ca 5 timmer i arbeid,når jeg er med som hjelper.Pakningen koster ca 100 kr pr m,inkl låselist.Glassmester tar vanligvis 395 kr pr time,ex mva.Jeg har fått en bedre pris,men det koster alikevel.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...