5150BR Startet 13.April.2008 Link til dette innlegget Startet 13.April.2008 Jeg lurer på hvor det er mulig å kjøpe topcoat i de fargene du måtte ønske. Skal ha RAL 5011 og RAL9010 som er Steelblue og pure white. Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 hva slags båt er det snakk om ? mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 Star i Lier lager den fargen du vil ha. Har du flaks har de tilbud og rundt halv pris. Pleier å kjøre kampanje omtrent på denne tida. Sitér dette innlegget Link to post
5150BR Svart 13.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 (redigert) Det er en Yamarin 5150 2000 modell. Skal sjekke ut Star, ligger på andre siden av fjellet, men de har vist forhandler i Hordaland. Men de blander vel kun på Lier. Redigert 13.April.2008 av 5150BR (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sodne Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 reichholdt. søk på nett. eller snakk med noen på Askeladden e.l. og bestill gjennom dei Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
sotra Svart 13.April.2008 Link til dette innlegget Svart 13.April.2008 ArHa plast på nordås blander til deg. Sitér dette innlegget Link to post
5150BR Svart 14.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Nå har jeg ringt både Star og Arha men de kan ikke blande. Var vist vanskelig. Så det vil si at vis noen skal lakkere et litt større område på sin Yamarin så må det brukes 1 komponent lakk?? Virker ikke som det er mulig å skaffe RAL 5011. Noen som har noen gode produkter som kan brukes får å lakke båten på nytt. Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Du kan jo prøve en av disse Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Nå har jeg ringt både Star og Arha men de kan ikke blande. Var vist vanskelig. Så det vil si at vis noen skal lakkere et litt større område på sin Yamarin så må det brukes 1 komponent lakk?? Virker ikke som det er mulig å skaffe RAL 5011. Noen som har noen gode produkter som kan brukes får å lakke båten på nytt. Tror dette stemmer for STAR i alle fall. De har gjerne "brukket" farger for meg, men i og med at de ikke har base, men må bruke f.eks. hvit som utgangspunkt er det vanskelig å få noen nøyaktig fargekode. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.