Kotnes Startet 9.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 9.Mars.2004 Er snekker et typisk norsk fenomen siden det er så lite av den type båt i våre naboland. Jeg bare lurer. I Sverige feks er det jo mest cabincruisere og seilbåter. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Batdilla Svart 9.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2004 Er snekker et typisk norsk fenomen siden det er så lite av den type båt i våre naboland. Jeg bare lurer. I Sverige feks er det jo mest cabincruisere og seilbåter.Det går da en del sniper (Snekker) i Sverige? Virker ihvertfall ikke som det er mangel på sådann når noen her i forumet er på jakt etter en rimelig trebåt. Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 10.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2004 Vet ikke når det gjelder Danmark og Finland, men i Sverige er det ( etter det jeg har sett ) like vanlig med snekke som i Norge. Kryr jo av fine tresnekker, og har også sett plenty med Nidelv'er, Joda'er og andre merker som er mer ukjente for meg.. Sjekk f.eks. www.blocket.se Har nettopp kjøpt meg ny bil. La ikke merke til det før, men nå ser jeg sinnsykt mange av samme typen! Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 10.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2004 Da får jeg begynne å se meg mere om når jeg er ute og cruiser i skipet. Muligens gå over til LETTØL også. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.