nimbuster Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 En får nok enda mer effekt på planende båter, eller rettere sagt på båter med drev. Ved marsjfart (22-25 kn) eller ved langt lavere fart for den saks skyld trenger jeg bare et lite trykk på panelet for å rette opp en slagtside. Sitér dette innlegget Link to post
Pledd 74 Svart 25.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Da er systemet mitt testet og er på vei i posten hjem til meg. Var visst feil på styrepanelet som jeg først fikk. Så da blir det spennende å se/føle virkningen av dem. Skal ta et bilde av hekken etter montering så bidrar jeg til å kunne vurdere skrogtype og dele erfaring. Kommer med mer info senere... God helg! Sitér dette innlegget Link to post
jahustvedt Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Hva koster disse, tenker nok da på den minste løsningen? Har en Skibsplast 655 og sliter en del med "slagside". Har relativt liten plass på hekken til montering av tradisjonelle trimflaps Sitér dette innlegget Link to post
Stevens Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Rett over kr. 6000 for det minste systemet: http://www.solberg-baat.no/productview/20187169/ Sitér dette innlegget Link to post
Rotax Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Ser at mine eksisterende trimflaps lekker litt olje, og den ene fungerer ikke like bra som den andre. Jeg bruker trimflaps for å få båten raskere opp i plan (i tillegg til å korrigere ved sidevind). Fungerer disse bra til dette formålet også? (Planende båt med hekkagregat) Sitér dette innlegget Link to post
Stevens Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Ja. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.