Jump to content

Bluechart og Topokart på Garmin 60CSx

rhea

Recommended Posts

Båtsesongen står for døra og jeg har kjøpt meg bluechart til garminen som jeg normalt bruker på hytta til topokart. Nå har jeg lagt inn både bluechartet og topokartet på nytt, men det ser ut som om sjøkartet blir prioritert ved visningen. Jeg får nå ikke frem landkart selv for områder langt inne i landet, med unntak ev et grovt et på høy målestokk. Trodde egentlig at det skulle skifte automatisk, noe det ikke gjør. Har funnet en måte der jeg kan slå av alle sjøkartene, men det er utrolig tungvingt da det er veldig mange sjøkart som må slås av siden alle papirkart som er en del av grunnlaget har egen identitet og nå slås av hver for seg. Prøver nå å finne ut om det går ann å velge kart på en enkel måte. Enten topo eller sjøkart. Er det noen som har tips? :confused:

Fant svaret selv: Under meny i kartvisning gikk jeg på "oppsett kart", enter og deretter menyknappen. I det bilde som da kommer opp kan jeg velge hvilke typer kart jeg vil se.

Redigert av rhea (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...