Jump to content

Draco 23, div. spørsmål

Aqualady

Recommended Posts

En kjapp tur på finn.no kan gi deg en del svar kansje??

Det var vel forskjellige farger på seter og slikt brune,,,orange..osv frem til 83 kansje??? er ikke sikker hadde en draco 23 81mod, men der var pentry inne, og hele båten var trekt om ikke noe teddy foor,, er du usikker på vilken mod båten din er ?? eller skal du kjøpe??

Redigert av DACAPO-9000-HT (see edit history)

Hei.

Mener det var i 1986 at Draco 2300 fikk buet rute og pentry ute.

Jeg hadde engang 2300SC fra 1983 og den var brun. En kamerat av meg hadde 1984 modellen og den var lysblå i innredningen. Tipper den mørkeblå dukket opp 1986.

Og dekor til disse flotte båtene.....ja det ordner jeg.

Redigert av Jorg-1 (see edit history)
En kjapp tur på finn.no kan gi deg en del svar kansje??

Det var vel forskjellige farger på seter og slikt brune,,,orange..osv frem til 83 kansje??? er ikke sikker hadde en draco 23 91 mod, men der var pentry inne, og hele båten var trekt om ikke noe teddy foor,, er du usikker på vilken mod båten din er ?? eller skal du kjøpe??

Har du et bilde av denne Draco 23 fra 1991, DACAPO?

En kjapp tur på Finn hjelper noe, men det finnes mange som ikke helt vet hvilken modell de selger.

Redigert av Jorg-1 (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...