Ask Startet 14.April.2008 Link til dette innlegget Startet 14.April.2008 Hei På laurdag testa me barneredningsvestane våre. Dette skjedde på barna i basseng. Fireåringen har ein vest av merket Baltic. Denne snudde barnet rette vegen og utan problem. Barnet var berre iført vesten og badebuksa. Toåringen var iført ein vest av merket Helly Hansen. Denne var "best i test" då me fekk den for nesten fira år sidan. Vesten snudde barnet, slik at han fekk andletet under vatn. Vesten er såleis livsfarleg. Føremonen er at den lettar eit eventuelt liksøk. Barnet var berre iført vesten og ei badebleia. Begge barna er vant med å bada, men kan ikkje symja. Dette til orientering. Er det einkvan som har røynsla med vestar til barn på 2-3 år? Ask Sitér dette innlegget Link to post
HaHa Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 (redigert) Ikke bra... Har du bilde/typebetegnelse av Helly Hansen vesten? Redigert 14.April.2008 av HaHa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Det minner meg på om å ta med HH vesten til svømmehallen neste gang. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 14.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Ikke bra... Har du bilde/typebetegnelse av Helly Hansen vesten? Modellen blir oppgitt så snart eg har fått sett etter. Ask Sitér dette innlegget Link to post
torbit Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Helly Hansens "Kid Safe" fikk toppkarakter i test hos Forbrukerportalen.no og terningkast 5 i VG's test nylig. Er nå på tilbud hos XXL til kr 379 (10-25 kg.) Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 16.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2008 Hei Diverre har eg klipt av lappane på vesten. Dette fordi dei var harde mot sart barnehud. Eg kan difor ikkje svara på kva modellen heiter, men den er av type 5-15 kg. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 16.April.2008 Link til dette innlegget Svart 16.April.2008 Du har kanskje et bilde da? Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 16.April.2008 Link til dette innlegget Svart 16.April.2008 Enig med Blue Dragon, med et så viktig emne bør en ta bilder. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Ask Svart 16.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2008 Eg har diverre aldri fiksa dette med å legga inn bilete på forumet. Ask Sitér dette innlegget Link to post
orjack Svart 16.April.2008 Link til dette innlegget Svart 16.April.2008 Det må jo være badebleien som gjorde at barnet ble snudd feil vei. Du prøvde veil ikke uten. Barnet blir jo snudd med den siden opp som har mest oppdrift, her er det jo god polstring i baken på bleiene. Det er like viktig å passe på at at bekledningen er riktig Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 16.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2008 Niks. Det var ikkje mykje oppdrift i badebleia. Vesenteg meir oppdrift i ei vanleg barnebleia. Dessutan skal barnevestar ta hensyn til at småbarn som oftast har bleie på. Ask Sitér dette innlegget Link to post
HaHa Svart 16.April.2008 Link til dette innlegget Svart 16.April.2008 Ser den slik ut? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 16.April.2008 Link til dette innlegget Svart 16.April.2008 Ikke at jeg ikke tror på deg Ask. Men dette var litt oppsiktsvekkende. Den mye omtalte testen fra Trondheim fokuserte jo på dette med bruk av bleie. Og basert på det kjøpte jeg Babysafe/Kidsafe til de kommende seilerne. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 16.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2008 Ja, vesten på biletet over er lik den me har. Den var rett montert og med stram skrittstropp. Eg har ingen interesse av å driva desinformasjon om redningsvestar. Siktemålet med mitt første innlegg var å fortelja om vår erfaring med vesten og å høyra om andre sine erfaringar med barnevestar. Det ser ut som om innlegget får andre til å testa sine barnevestar, og det er jo ein positiv biverknad. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.