Slurp Startet 14.April.2008 Link til dette innlegget Startet 14.April.2008 (redigert) hei Noen som har tips jeg bør tenke på, før 2 mann kaster seg ut i det? Redigert 14.April.2008 av Aurora I (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Et lite tips: vær pinlig nøyaktig med å få den vannrett. Jeg lagde meg badeplatform i fjor, siktet og målte på vannlinja i fohold til bunnstofett! Tydeligvis ikke bra nok, for min platform heller nedover!! Gjør ikke så mye, ingen har komentert det, men jeg ser det hele tiden! Sitér dette innlegget Link to post
Slurp Svart 14.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Takker! JVi er to stykker og jeg tenkte å bruke maskeringstape å måle og "flytte" punktene. Men brukte du gjennomgående skruer med store plater og sika på baksiden? Hvor satte du akterlyset? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.