John Martin Startet 14.April.2008 Link til dette innlegget Startet 14.April.2008 (redigert) Hei Har en viknes 770 combi i familien, og nå skal det monteres lyskaster/søkelys. Har kjøpt en Golight Styrker, med elektrisk betjening. Lurer nå på hvor det er smartest å montere lyskasteren, med tanke på å få minst mulig gjennskinn i dekket og gjennom takluken. John Martin Redigert 15.April.2008 av John Martin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Monterte min nå nettopp foran på hyttetaket midt på. Ønsket å ha den der for å kunne lyse litt ned i vannet foran båten. Sikkert lurt å studere båtene på "Finn" for å se plasseringer også Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
John Martin Svart 15.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2008 Sikkert ikke dumt det;) Har sett litt på Finn, men det ligger ute svært få båter av denne modellen med lyskaster montert. Noen som har montert lyskaster i masten i akterkant av hyttetaket? Hvordan kan man eventuelt få plass til dette? Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 16.April.2008 Link til dette innlegget Svart 16.April.2008 Monterte lyskaster på Viknes 770 på denne måten: Fikk sveiset på en liten bøyle med plate på masten. Synes dette fungerte rimelig greit. Sitér dette innlegget Link to post
John Martin Svart 16.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2008 Så veldig bra ut;) har du noen problemer med gjenskinn i dekket eller lys gjennom takluken? Eller fungerer dette perfekt? Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 16.April.2008 Link til dette innlegget Svart 16.April.2008 Båten ble solgt før jeg fikk testet denne så veldig mye. Synes det var vanskelig å styre strålen med den lille joysticken. Innbiller meg sånn sett at en manull sak gjennom hardtop hadde vært vel så greit å styre. Sitér dette innlegget Link to post
John Martin Svart 16.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2008 Ok. Lyskasteren er allerede kjøpt her, så spørsmålet er egentlig bare om vi bør plassere den i masten eller et annet sted. Men takk for hjelpen;) Sitér dette innlegget Link to post
terron Svart 16.April.2008 Link til dette innlegget Svart 16.April.2008 Originalt så plasserer viknes som regel lyskaster i masten på samme måten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.