Mariell Startet 15.April.2008 Link til dette innlegget Startet 15.April.2008 Planlegges 120 nye utleieplasser i Sandefjord. http://www.thordahl.no/framnesbaathavn/ Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Sailor33 Svart 15.April.2008 Link til dette innlegget Svart 15.April.2008 Det var noen helt vanvittige priser!!! Tydelig at det er noen som vil skumme fløten av et presset marked Stakkars folk hvis man er så desperat at man biter på dette.... nærmest umoralsk spør du meg Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 15.April.2008 Link til dette innlegget Svart 15.April.2008 JEg deler ikke den oppfatningen. Jeg ser det som helt normale priser når det ikke er innskudd. Jeg betaler 22.000 i året for en 5,5 meter bred plass Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 15.April.2008 Link til dette innlegget Svart 15.April.2008 Tror nok man bare kan glemme billige båtplassen i årene som kommer. Dette har blitt butikk som alt mulig annet! Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 15.April.2008 Link til dette innlegget Svart 15.April.2008 (redigert) For man tilbud om å kjøpe 5 m plass rundt Oslofjorden til ca. 100-150.000,- bør en tenke kjapt. Nevnte priser mener jeg er rimelig. Enkelte foreninger har rimeligere, men værre med store plasser. Hjemme her koster plassene mye mindre men det er for kommunens innbyggere. Leie er usikkert, ingen ting som tyder på at prisene skal gå ned. Båtene blir større og automatisk blir det færre plasser. Jeg betaler leie i tilegg til at jeg betalte 50.000,- som avskrives linjert over 10 år. Dette gjelder på Hvaler hvor båten ligger. I tilegg har jeg en mindre plass der, men den er undratt innskudd. Redigert 15.April.2008 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.