FENRIKSEN Startet 15.April.2008 Link til dette innlegget Startet 15.April.2008 Skal skifte anoder på 290DP. Ser ut som om det er torx-bolter som holder spetakkelet fast, men jeg glemte å ta mål. Må kjøpe en passende bit - er det noen som vet dimensjonen? Mvh jan Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 15.April.2008 Link til dette innlegget Svart 15.April.2008 Er ikke torx men umbraco. Vil tippe 8 eller 6 mm (har ikke målt). Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 15.April.2008 Link til dette innlegget Svart 15.April.2008 Du får noen greie, rimelige sett med torx- og umbraconøkler på Biltema som passer til pipenøkkel. Kjekt å kunne bruke en skralle og få skikkelig vektarm når skruen sitter som f*&¤. God passform og god kvalitet - 10 års garanti. Finnes i kort og lang variant. Hvis du bare skal ha en variant så vil jeg anbefale de lange siden disse som regel er mer anvendelige når man jobber på f.eks. motorer. Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
FENRIKSEN Svart 15.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2008 de var umbrako, stemmer. Vet ikke hvordan jeg "så" dette som torx mvh j Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.