roaldbj Startet 15.April.2008 Link til dette innlegget Startet 15.April.2008 Det har etter hvert blitt mange oppslagsverk ombord som veier maaaange kilo og tar myyyye plass. Jeg var glad den gang vi fikk et par av den svanske havnelodsen i elektronisk format - takket være et verdifullt medlem her på BP. Jeg ser nå at deler av den norske los, bind 1 ligger ute som demo. Vet noen om den er nå er å få kjøpt i elektronisk utgave. Jeg synes dette bindet er viktig og har ett eksemplar hjemme og ett i båten, men ville ønske å ha det elektronisk, se: http://www.sjokart.no/filestore/Sjkartverk...oeneksempel.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 15.April.2008 Link til dette innlegget Svart 15.April.2008 Og jeg som akkurat har kjøpt to bind... Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 15.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2008 Jeg har lett mye på nettet så det er ikke sikkert at DNL er tilgjengelig elektronisk. Dette er noen av de viktigste bøkene vi har ombord - etter mitt skjønn. De andre populære havnebøkene har ikke gått gjennom tilsvarende kvalitetskontroll - etter min oppfatning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.