freddyper Startet 15.April.2008 Link til dette innlegget Startet 15.April.2008 Jeg trenger å få tatt opp båten for bunnsmøring og skifting av zinkanoder i denne uken. Er det noen som vet hvor jeg kan få gjort dette i bergensdistriktet for en billig penge??? Båten som skal taes på land er 28 fot og ca 3 tonn. Sitér dette innlegget Link to post
Xerb Svart 15.April.2008 Link til dette innlegget Svart 15.April.2008 Jeg trenger å få tatt opp båten for bunnsmøring og skifting av zinkanoder i denne uken.Er det noen som vet hvor jeg kan få gjort dette i bergensdistriktet for en billig penge??? Båten som skal taes på land er 28 fot og ca 3 tonn. Bildøy båt og motor på Sotra Bildøy Båt og Motor AS Døsjø, 5353 Straume 56 33 12 20 Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 15.April.2008 Link til dette innlegget Svart 15.April.2008 Bergen Lystbåt service AS Besøksadresse: Grimstadvegen 93, 5252 Søreidgrend Telefon: 55 22 11 00 = Dolviken. Prisen aner jeg intet om. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Sjarles Svart 15.April.2008 Link til dette innlegget Svart 15.April.2008 Vet ikke ang. pris, men i Arefjord på Brattholmen/Litle-Sotra er det en liten småbåthavn med slipp/opptrekksmuligheter for denne typen kortvarige jobber. Jeg mener Malvin M Arefjord er rett mann å kontakte i så fall. Sitér dette innlegget Min blogg på baatplassen. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.