Rastløs Startet 16.April.2008 Link til dette innlegget Startet 16.April.2008 (redigert) Jeg ser at Normar skal ha bruktbåt messe i i Son den helgen. Det er smme helg jeg skal ned å hente den nye båten min på Grimsøy. ( Blir vel Grimsøy - Strømstad på Fredag og Strømstad - Son på Lørdag og Son - Oslo på Søndag ) Jeg hadde tenkt å overnatte i Son på vei hjem med nyervervelsen. Blir det fult da eller ? Jeg må jo ha STOOR plass for å kunne fortøye min gedigne 31 foter. Redigert 17.April.2008 av Rastløs (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 16.April.2008 Link til dette innlegget Svart 16.April.2008 Ta det med ro, det er nok plass til alle. Skulle alle bryggeplasser være opptatt ved sentrum, er det bøyeplasser NV i havna. Dessuten er det gjesteplasser ut for Glenneparken som Normar ikke kan leie, bøye i hekken og fortamp i brygga. Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 16.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2008 Ta det med ro, det er nok plass til alle. Skulle alle bryggeplasser være opptatt ved sentrum, er det bøyeplasser NV i havna. Dessuten er det gjesteplasser ut for Glenneparken som Normar ikke kan leie, bøye i hekken og fortamp i brygga. Glenne parken - er det der de to Gran Soleiene har ligget nå i vår ? ( Mellom Kiwi og sentrum) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.April.2008 Link til dette innlegget Svart 16.April.2008 Yepp, og det må vel være den luneste og fineste plassen også. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bitteliten Svart 16.April.2008 Link til dette innlegget Svart 16.April.2008 Og er det fullt i Son kan du gp til Kølabånn og legge deg der over natta. Der er det lunt og godt så sant det ikke blåser fra N Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.