Lange Lasse Startet 16.April.2008 Link til dette innlegget Startet 16.April.2008 Jeg har kjøpt meg en MAXI 95 og alt er klart for tidenes sommer. Men jeg har dårlig med tid. Ser av tidligere innlegg at noen tar på seg slike oppdrag til selvkost???? Ser for meg at aktuell seiletid kan være 1.-4. mai. Er det noen som kan/vil? Båten er i god stand. Tilstandsrapport foreligger. Logg/dybde, Plotter, varmer. Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 16.April.2008 Link til dette innlegget Svart 16.April.2008 (redigert) Dersom du vil betala profesjonelle for å gjera det, kan du sjekka her. Redigert 16.April.2008 av janb (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Xerb Svart 17.April.2008 Link til dette innlegget Svart 17.April.2008 Her er en leigeskipper jeg kan anbefale brukte han til transp.La Coruna -Stord: Firma: lilleås yacht services Kontaktperson: sigmund lilleås Adresse: hamrane 24 Postnr/-sted 5410 sagvåg Telefon: 53494480 Mobil 91680811 E-post: Send epost Spesifikasjoner: Merke: Andre Årsmodell: 2005 Størrelse(fot): 80 Pris: Pris på forespørsel Beskrivelse: Henter/ leverer deres båt. Stor eller liten, langt eller kort, seil eller motor. Opplæring. Lang erfaring, referanser. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.