Lars Høvik Startet 17.April.2008 Link til dette innlegget Startet 17.April.2008 Er nybakt eier av seilbåt, men har det problemet at jeg ikke har noe sted å ha den. Er interessert i stort sett alt i oslofjorden, med da unntak av den indre hvor jeg regner med det vil blir for dyrt. Noe sted jeg kan henvende meg? Mvh Lars Høvik Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 17.April.2008 Link til dette innlegget Svart 17.April.2008 Det greieste er å skrive ut alle båtforeningene i Oslo fjorden fra gulesider, henge seg på røret og mase. Det enkleste er nok å ta en biltur ned på marinaene der henger det ofte lapper der folk ønsker å leie ut. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Lars Høvik Svart 17.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2008 Takk for kjapt svar! Glemte vel å nevne at det er kortidsleie jeg er ute etter, skal seile båten til vestlandet i juli, men det blir vel kankje det samme. Sitér dette innlegget Link to post
westbas 89 Svart 17.April.2008 Link til dette innlegget Svart 17.April.2008 Er masse anonnser på finn,båt. lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 17.April.2008 Link til dette innlegget Svart 17.April.2008 finn.no er jo full av plasser , bare til å begynne å ringe. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...=321&page=4 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...=321&page=3 Sitér dette innlegget Link to post
Plomma I Svart 17.April.2008 Link til dette innlegget Svart 17.April.2008 (redigert) Takk for kjapt svar! Glemte vel å nevne at det er kortidsleie jeg er ute etter, skal seile båten til vestlandet i juli, men det blir vel kankje det samme. Jeg har en ledig plass i Sandefjord hvis du er interesert en 4m..... tlf. 911 76 877 Redigert 17.April.2008 av Plomma I (see edit history) Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Bitteliten Svart 17.April.2008 Link til dette innlegget Svart 17.April.2008 Hei Lars og velkommen til baatplassen Det var med tanke på slike som deg at jeg startet denne trråden for ca 1/2 år siden. Det finnes ledige plasser i Knutvika i Larkollen. Kontakt Pia Bye 917 13 883. Det finnes en utbygger til - tror det er Heibern Båtforening, og det er ikke lenge siden de hadde ledige plasser Moss Marina ved Værven i Moss legger ut plasser nå. Kontakt Karina Berglund på 69 25 22 35 Kan også være at jeg har en plass i Knutvika som jeg kan leie ut i sommer. Avhenger litt av et par andre forhold som avklares i løpet av et par tre uker. Sitér dette innlegget Link to post
Lars Høvik Svart 20.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 Takker så mye for svar! Håper på å finne meg en plass på Hurum eller rundt der. Helst på den siden av fjorden ihvertfall, men som jeg sa er alt interessant, ettersom jeg helst må få flyttet båten før 1. mai. Sitér dette innlegget Link to post
HaHa Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Det er mulig du kan finne noe midlertidig i Storsand. Ring Svein Robert på telefon 92258820. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.