Jump to content

Windy konvoien

båtmekanikeren

Recommended Posts

Vi har ikke problemer med å dra med oss 1 meter sjø om vi ligger i i 9-14 knop.

Båten med 2x D6-370 hadde de hatt oppe i 48knop i konvoien. Er rimelig heftig fart det.

Når man kjøper en dyr båt må man ikke tenke på pengene, for det er det som skiller båten fra en ordinær båt.

Det er en fantastisk båt, jeg har to fra før, men denne likte jeg veldig godt, skryter Johannesen.

Windy-eiere er ikke som andre båtfolk hehe Sjølivet er nok ikke som det var...God sommer sier jeg.

Det verste med å snakke om nykjøpt båter som eierene er stolt og har et flott båtliv med er at man alltide har noen som skal kritisere (fjase) og ikke takler at naboen har kjøpt seg båt til 2-3 mil.

Dette er Norge i et nøtteskal ..MISUNNELSE OG ATTER MISUNNELSE på at folk kjøper større og større båter.

Båtlivet på kysten vil nok ikke bli som på 70-80-90 tallet da man var fornøyd med å komme seg på sjøen.

Men tiden går og utvikklingen kan man ikke stoppe..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...