Seesnake Startet 18.April.2008 Del på Facebook Startet 18.April.2008 Hei .... Jeg er på jakt etter en ekstra stol med pute som enkelte modeller har plasert ved nedgangen til aktercabinen (ekstra utstyr ). Vet noen hvor dette kan skaffes bortsett fra hos Nidelv?? (meget dyrt) og Nidelv 26-merkene som sitter på siden av båten? (meget dyrt hos nidelv). Kan man eventuelt bestille dette andre steder? Jeg er helt ukjent med dette. hilsen Ringnes1 Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 18.April.2008 Del på Facebook Svart 18.April.2008 Du kan jo høre med Profila. De har en del båtlogoer på lager. Fant ikke Nidelv-logoen på hjemmesiden deres, men kanskje de fikser biffen likevel? Sitér dette innlegget Link to post
Crescent 535 HT Svart 18.April.2008 Del på Facebook Svart 18.April.2008 La oss høre hvordan det gikk... Jeg kunne også tenke meg nye logoer. Hva skulle Nidelv ha betalt? Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 18.April.2008 Del på Facebook Svart 18.April.2008 De fleste som lager reklame og skilt og slikt kan scanne inn logoer fra bilder og trykke de opp på klistermerker. Dette er mye billigere enn orginalmerker. are husk å ta mål av merkene så de blir like store som orginalen! bruk prosjyrebilde eller lignende! Sitér dette innlegget Link to post
Batilla Svart 18.April.2008 Del på Facebook Svart 18.April.2008 Skulle tro det var i Nidelvs egen interesse å ha en logo som ser skikkelig ut på deres båter, kanskje ett argument å bruke overfor dem. Vi har en Marex Suncab, skrev en mail til dem, fikk et hyggelig svar og nye merker gratis! Batilla Sitér dette innlegget Link to post
Seesnake Svart 19.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2008 Hei i gjen. Nidelv skal ha 370 ( ! ) kr for logoen Nidelv 26. om det er for begge vet jeg ikke men tror jeg heller lager dem selv med litt ferdighet. Stolen skulle de ha mye for. vet ikke helt hva de mener jeg . Om det er ink pute vet jeg ikke. slik så mailen ut : Logoer N26 sorte kan skaffes Kr.370.- Puter i cocpit m/stoler Kr 13300.- Extra sete Kr.1584.- alle priser + mva og frakt.(alt av puter er best vare.) Tror ikke de skjønner heeelt hva jeg spør etter. men men får vel lete litt til Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Synes ikke 370 kr for logoen var så ille.spesielt ikke hvis dette var for to stk. Jeg betalte kr 596 for 2 stk navnedekaler til min båt hos Profila. Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Veldig vanlig pris dette synes jeg. Tror ikke du får det noe billigere hos et reklamefirma.. ang putene så var jo dette også vanlig pris. Det blir jo fint da og ikke minst orginalt for de som liker det.. Desverre altfor mange som skal spare penger på eks puter.. resulatet blir hjemmelagd i de fleste tilfeller.. synd når man alikevel har betalt 2/3 av orginal pris. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.