Jump to content

Nidelv26 ac 86 mod. ekstra stol med pute

Seesnake

Recommended Posts

Hei ....

Jeg er på jakt etter en ekstra stol med pute som enkelte modeller har plasert ved nedgangen til aktercabinen (ekstra utstyr ). Vet noen hvor dette kan skaffes bortsett fra hos Nidelv?? :eek: (meget dyrt) og Nidelv 26-merkene som sitter på siden av båten? :eek::confused: (meget dyrt hos nidelv). Kan man eventuelt bestille dette andre steder?

Jeg er helt ukjent med dette. :confused:

hilsen Ringnes1

Hei i gjen. Nidelv skal ha 370 ( ! ) kr for logoen Nidelv 26. om det er for begge vet jeg ikke men tror jeg heller lager dem selv med litt ferdighet.

Stolen skulle de ha mye for. vet ikke helt hva de mener jeg . Om det er ink pute vet jeg ikke.

slik så mailen ut : Logoer N26 sorte kan skaffes Kr.370.-

Puter i cocpit m/stoler Kr 13300.-

Extra sete Kr.1584.- alle priser + mva og frakt.(alt av puter er best vare.)

Tror ikke de skjønner heeelt hva jeg spør etter. :headbang:

men men får vel lete litt til :confused::confused::confused:

Veldig vanlig pris dette synes jeg. Tror ikke du får det noe billigere hos et reklamefirma.. ang putene så var jo dette også vanlig pris. Det blir jo fint da og ikke minst orginalt for de som liker det.. Desverre altfor mange som skal spare penger på eks puter.. resulatet blir hjemmelagd i de fleste tilfeller.. synd når man alikevel har betalt 2/3 av orginal pris. :smiley:

Tomt for Diesel nå igjen!!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...