Haabet Startet 11.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 11.Mars.2004 Hei! Er det noen her av dere vise menndamer som vet hvor det er billigst å kjøpe ny tremast. Den må være ca 10 meter høy og ca 22 cm ved bom beslaget.(dette kan selvfølgelig tilpasses senere) Hvis det er noen som vet om noen brukte kurrante master er dette også veldig interesannt. Jeg spør på veiene av broren min som har overtatt restaureringen av den gamle men gode skøyta mi. Alle svar mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
fs Svart 11.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2004 Hvorvidt det er billigst vetr jeg ikke, men Aanesland (Lillesand-Kr.sand området) dreier master, furu, gran, massiv eller laminert mener jeg å huske. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 11.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2004 Vet ikke om det er aktuelt å lage selv men mener at det er godt beskrevet på siden til Njord forum Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Gunga Din Svart 16.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2004 Hej Haabet Fann denne på blocket.se http://www2.blocket.se/view/2240753.htm?l=0&c=1&city=0 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Haabet Svart 16.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2004 Takk Gunga! Sjekker denne ut nå! Glimrende!! :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.