Jump to content

Giver til VDO temp.måler

index

Recommended Posts

Etter motorbytte har jeg en ting som ikke fungerer, og det er temp. måleren. Giveren som stod på den gamle motoren passer ikke på den nye, og jeg får ikke tak i overgang. Prøvde derfor først med den som stod på den nye motoren, men uten utslag. Deretter kjøpte jeg en giver på Biltema, men denne gir heller ikke utslag. Er det stor forskjell på slike givere, siden jeg ikke får noe utslag her?

Jeg lurer evt på om jeg bare skal kjøpe med et av de nye Biltema instrumentene med giver, og forsøke å få den originale (firkantede) frontringen til å passe på dette. Det spørs om ikke dette er vel så rimelig som å få tak i en giver som passer til det gamle instrumentet, hvis denne overhode lar seg skaffe. Er det noen som har kunnskap om slike givere som kan gi meg et tips her?

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...