Xlnt Startet 19.April.2008 Del på Facebook Startet 19.April.2008 (redigert) Er det noen som vet hva disse duppedingsene kan være til? Jeg fant de i båten så jeg tipper det er til noe i båt. Den ene svarte dingsen har forrige eier tatt seg bryet med å lage en tilsvarende sak i alu også. Redigert 19.April.2008 av Xlnt (see edit history) Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
DELUDE Svart 19.April.2008 Del på Facebook Svart 19.April.2008 Deksel sjøvannsinntak Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 19.April.2008 Del på Facebook Svart 19.April.2008 På bilde to - er der gjenger i ene ender ? kan det være en strammer for rekkverksline ? Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Whistler Svart 19.April.2008 Del på Facebook Svart 19.April.2008 Kan minne om noe til en regulerbar stolbase. Passer tuppen på sylinderen i hullene på plastgjenstanden? Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Rui lui Svart 19.April.2008 Del på Facebook Svart 19.April.2008 det sorte ser veldig ut som kjølevannsdeksel til en påhengs. Sitér dette innlegget ] Link to post
Xlnt Svart 21.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2008 Tror vi kan nå slå fast at det sorte er kjølevannsinntak, etter nærmere undersøkelse fant jeg en bitte liten del av en "rur" på den. Men den blanke sylinderen da? Det er en liten umbrako settskrue i enden, der hvor den har et hakk inn. Jeg begynner å få en misstanke om at det tilhører kokeapparatet. Slik "pinner/armer" som skal holde kjelene på plass, for jeg har en masse andre løse gjenstander som tilhører kokeplata. -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.