M/S Bastard Startet 11.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 11.Mars.2004 Jeg er i kontakt med en kar på Qxl angående en Faryman mekanisk omstyringsenhet til vribar proppel. Er det noen som vet hvor man kan få tak i dette, evt vet om noe som ligger og slenger Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 11.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2004 Jeg vet bare at Faryman-importøren er Reinhardt as i Kristiansand. Ikke lett å finne på nettet Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 11.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2004 ... og jeg vet at Faryman ble brukt i en del livbåter til handelsflåten - og det ville ha vært utenkelig å bruke ordet suksess i samme setningen.... mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
M/S Bastard Svart 11.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2004 Jeg er kun ute etter omstyringsenheten! Denne så så grei ut da den kan være under dørken! Eller er det noen som vet no tilsvarende greier? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 11.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2004 ... og jeg vet at Faryman ble brukt i en del livbåter til handelsflåten - og det ville ha vært utenkelig å bruke ordet suksess i samme setningen....Kjenner ikke til det, men idag blir Faryman motorene brukt i MANGE av de mindre dieselaggregater, som Fischer Panda o l. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 11.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2004 En sånn en hadde vært fint Sitér dette innlegget Link to post
Bertinius Svart 11.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2004 Som tidligere nevnt Reinhardt Maskin i Kr.sand. Men jeg ville prøvd noen motorforhandlere i byen her (Kr.sand). Jeg er behjelpelig med navn og adresser, det finnes også forhandlere som overhaler brukte som dermed kan ha en deler liggende Lykke til Jeg er i kontakt med en kar på Qxl angående en Faryman mekanisk omstyringsenhet til vribar proppel. Er det noen som vet hvor man kan få tak i dette, evt vet om noe som ligger og slenger Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 11.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2004 Som tidligere nevnt Reinhardt Maskin i Kr.sand. Men jeg ville prøvd noen motorforhandlere i byen her (Kr.sand). Jeg er behjelpelig med navn og adresser, det finnes også forhandlere som overhaler brukte som dermed kan ha en deler liggende Lykke til Ja takk! Jeg tar med glede imot navn og adresser til forhandlere og gjerne de som driver med brukt utstyr og. Har på følelsen at dette koster skjorta nytt! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.