Ulv I Startet 19.April.2008 Link til dette innlegget Startet 19.April.2008 (redigert) Hei, til dere som har hatt første tur for året.. hvordan var deres.. Vår var helt strøkent, og veldig godt å ta ut båten og finne ut at ALT fungerte som det skulle hele veien.. Ingen mekking, bare sol, grilling og nyte dagen.. Her er noen bilder fra turen: Hekksjøen i ca 30 knop.. :-) knop måleren passerte 30 knop, men den gjorde bare 33 knop, så greit nok. Skippergada: Godt å endelig ha båten på vannet igjen.. selv om jeg måtte opp klokken 7 i dag lørdag for å få det gjort :-) Redigert 19.April.2008 av Ulven (see edit history) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Sleipner93 Svart 19.April.2008 Link til dette innlegget Svart 19.April.2008 Gratulrer med fin og problemfri sjøsetting! Jeg har fortsatt 3 uker igjenn og vente.. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 19.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2008 Gratulrer med fin og problemfri sjøsetting! Jeg har fortsatt 3 uker igjenn og vente.. takk takk Var veldig gøy og se at alt fungerte.. Har trossalt byttet ut alt elektriske, montert trimplan, ankervinsj, og gjort mye med den i vinter. I går holdt jeg på frem til nesten midnatt for å få den klar.. 8.00 i dag morges stod lastebilen og var klar for å få den ut.. Var ganske spent for å se hvordan båten ble med trimplan og om vinsjen ville fungere som den skulle.. Båten gikk mye raskere i plan, kunne ligge i 15 knop i plan uten at den datt ut av planen.. Før måtte jeg ligge rundt 20 ca.. Ankeret satt som et skudd og vinsjen dro den greit opp igjen og stoppene og det virket som det skulle.. Dette var gøy, gleder oss til mange flere turer og bestiller herved sol og veldig fint vær og lite vind resten av sommeren.. :-) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
-Matros- Svart 19.April.2008 Link til dette innlegget Svart 19.April.2008 Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Grand Banks jr Svart 19.April.2008 Link til dette innlegget Svart 19.April.2008 Gratulerer! Kjenner det klør i fingrene etter å manøvrere litt igjen :-) Blir liggende i "tørrdokk" noen uker til. Men til slutt skal den på vannet, og da blir det stas! :-) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.