Jump to content

lager kjøleskap (12v)lyd?

Rui lui

Recommended Posts

har fått tak i et kjøleskap som sto i en campingvogn som skulle skrapes.koblet dette til i båten men det "skjedde"ingenting når jeg skrudde på bryteren??har ikke fått testet dette noe mer siden jeg fikk det i dag.men trodde at det skulle være litt lyd fra dette??tar jeg feil.i tillfellet hvor lang tid bør jeg regne med for å få det kaldt?er det bedre å teste det på gass?det er (12v)(gass)(220v)

]

Dette er et absorbsjonsskap og fungerer ved at det varmes opp. Ja, ikke inni da.. :smiley: Tilnærmet lydløst, ingen kompressor.

I en båt MÅ det gå på gass pga strømforbuket, men meg bekjent finnes det ingen skap i handelen som er beregnet på bruk i båt. Electrolux hadde et for mange år siden og det hadde lukket forbrenning, slik at det ikke kunne sive ut gass i båten hvis flammen slukket (og vakten ikke fungerte). Vanlige campingskap har åpen forbrenning.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...