Sjarkens venn Startet 20.April.2008 Link til dette innlegget Startet 20.April.2008 (redigert) Hallo alle båtfolk! Jeg trenger en sylinder til en Sabb 2J, da denne er frostsprengt. Er det noen her som har en slik sylinder som de kanskje skal/kan selge? Samme hvor enn den er i landet, så er jeg interresert. Men hvis dere vet om flere muligheter så er jeg takknemlig for alle tips og vink. Redigert 20.April.2008 av Sjarkens venn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 20.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 Er det ingen som som har en sylinder eller tips?? Sitér dette innlegget Link to post
Diesel248 Svart 20.April.2008 Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 Å, ein slik moderne sylinder, hm ja. Du får sjekke konto innhaldet, så ringer du til SABB da får du ny Sylinder. Lykke til! Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
p-kaill Svart 20.April.2008 Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 Hei, vil tro jeg har en nyoverhalt blokk . Du kan ringe meg på 41 44 5010 om interesse, Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 20.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 takker eg ringe deg imorra.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.