bliss X Startet 11.Mars.2004 Del på Facebook Startet 11.Mars.2004 De som ikke har fått med seg at Batdilla driver omfattende ombygning av sin sjømann 22 har sovet godt i timen. Det som gir meg litt bekymring er at vi får så dårlige og mangelfulle rapporter om framdriften. Hadde forventet både tegninger og bilder i fleng men det er alt for stille. :diving Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 11.Mars.2004 Del på Facebook Svart 11.Mars.2004 Skal se hva jeg kan få til over helgen. Filmet før jeg begynte, og da alt var revet for å gi plass til toalettrommet . Nå er to av tre vegger oppe. Regner med store framskritt i løpet av helgen. Da bør selve rommet være på plass. Har dessverre blitt heftet av en butikk som lovte å skaffe ei skinne til de nye skyvedørene. Skinna var lovet på plass for snart to uker siden. Først i går kom den . Filmer litt til denne helgen, så skal jeg se om jeg ikke får røsket ut noen bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Bertinius Svart 11.Mars.2004 Del på Facebook Svart 11.Mars.2004 Nå må du ikke rive så mye at du ikke får brukt båten i år Jeg er imponert over ditt pågangs/overmot , nei jeg mente ikke overmot, stå på for den fine båten du får. HUsK Å IKKE SPISE MJØSFISKEN, DA BLIR DU SJUK Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.