gerry Startet 20.April.2008 Link til dette innlegget Startet 20.April.2008 (redigert) Hei Er det noen som har oversikt, når neste oppstart på internettkurs er og hvor lang tid i forkant man kan melde seg på. Hvilke datoer "helger" er det samling ? Redigert 20.April.2008 av gerry (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 20.April.2008 Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 Hei gerry. Velkommen til Båtplassen. Her tror jeg du vil trives godt. Jeg antar at du tenker på D5L (Fritidsbåtskipper) som går her på båtplassen i regi av Poseidon. For det første vil jeg anbefale dette opplegget på det sterkeste. Jeg har fått svært gode venner gjennom dette opplegget - venner som jeg håper å beholde i mange år fremover. Opplegger her på Båtplassen er at Ingar, som eier båtplassen klargjør et eget opplærings/diskusjonsforum for de som deltar på D5L-kursene. De starter vanligvis hver senhøst ( i alle fall de to som har gått hittil). Det er svært gode diskusjonsforum under veis. Jeg anbefaler dette på det sterkeste - har aldri deltatt på bedre undervisning. Poseidon svarer sikkert senere på spørsmålet ditt. Sitér dette innlegget Link to post
gerry Svart 20.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 Hei roaldbj, og takk for kjapp svar, jo der er snakk om D5L. Får vel avvent litt så får jeg vel svar fra Ingar. Sitér dette innlegget Link to post
Regent Svart 20.April.2008 Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 Poseidon Du kan jo sjekke ut denne til å begynne med Bare for å friste, jeg tok det i år Sitér dette innlegget Hei og hå Regent Link to post
Poseidon Svart 20.April.2008 Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 Hei gerry, velkommen i dette utmerkede forum - det finnes ikke maken til sted å diskutere og finne svar på alt som har det fjerneste med båt å gjøre! Hei Er det noen som har oversikt, når neste oppstart på internettkurs er og hvor lang tid i forkant man kan melde seg på. Jeg legger opp til at D5L-kurset på nett skal starte sent i oktober. Du kan forsåvidt melde deg på når som helst, men det skjer altså ikke noe før jeg begynner med utsending av "pakker" inneholdende lærebøker, arbeidspermer, kart og diverse annet. Hvilke datoer "helger" er det samling ? Denne gangen har jeg satt av første helgen i januar til samling for navigasjon, navigasjonsinstrumenter og regelverk. Den neste samlingen er planlagt for første helg etter påske. Denne er for skipslære, sikkerhet, motor og teknologi. Begge samlingene foregår ombord i Nattruten SANDNES ......Jeg anbefaler dette på det sterkeste - har aldri deltatt på bedre undervisning. Poseidon svarer sikkert senere på spørsmålet ditt. Tusen takk for anbefalingen .....Bare for å friste, jeg tok det i år . . . . ja bare "frist i vei . . . ." Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.