kongkjetil Startet 20.April.2008 Link til dette innlegget Startet 20.April.2008 Hei,er det noen som har sett/ vet hva denne motoren heter? Eller enda bedre, veit noe om den. Bruksanvisning eller koplingssjema osv Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.April.2008 Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 Sikker på at det er en Mercedes? Har aldri hørt om en 2 sylindret Mercedes før... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
kongkjetil Svart 20.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 Det skal visst være det, men jeg har ikke mye peiling på motorer, spesielt ikke diesel båtmotorer Sitér dette innlegget Link to post
Diesel248 Svart 20.April.2008 Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 Hei, Eg trur det er ein Mercedes, har sett liknande motorar før. Øvste reimhjulet er i Mercedes stil. Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
Dalton Svart 20.April.2008 Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 Heisann! Har snust litt rundt, og Mercedes har laget en 2 sylindret diesel som het M202B. Er vist produsert en gang på 70-tallet. Sjekk ut dette forumet her: Old Marine Engine. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
kongkjetil Svart 20.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 hmm... kanskje, kanskje ikke... Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 20.April.2008 Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 Den 2 syl Mercedes motoren dere viser til er på hele 5,5 liter slagvolum, 55 hk/1.200 rpm. Den du har bilde kan umulig være så stor? Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
kongkjetil Svart 20.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2008 Nei, tviler på at det er snakk om samme motoren. Finner heller ikke ut noe mer om den på nettet eller bilder.. Men som tidligere nevn så har jeg ikke peiling på motorer... Sitér dette innlegget Link to post
FarmerSam Svart 22.April.2008 Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 Har du prøvd å søke på offisielle mercedes sider? søke på Motor nr? Evt motor salg forum: http://www.boatsandoutboards.co.uk/php/bro...p;Submit=Search Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 22.April.2008 Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 Mest trolig en industrimotor. Har et minne om at MB laget denslags i tidenes morgen. Sitér dette innlegget Link to post
kongkjetil Svart 22.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 Nei, det er en båtmotor fra utgangspunktet av. MEN vi vet ikke hvilken type båt den satt i eller noe sælig mer. Vi skal ut i dag å da skal jeg skrive ned et nummer på siden av den. Kan det hjelpe meg noe?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.