KOB Startet 21.April.2008 Link til dette innlegget Startet 21.April.2008 (redigert) Fantastisk syn i dag tidlig på vei til jobb. Sol fra skyfri himmel, våren endelig kommet. Så kommer RCCL's nye Independence of the Seas sigende inn på havna. Den fyller nesten hele indre havn der jeg ser den i sin fulle lengde der jeg passerer Color line-kaia. Vel fremme i Bjørvika ser jeg søsterskipet Jewel of the Seas liggende ved kai, mens Independence legger til ved Akershus kai. Et par bilder tatt med mobil. Dårlig kvalitet, men Independence ruver og får Havnelager-bygningen til å fortone seg som liten. Independence ved Akershus kai Jewel of the Seas ved kai i Bjørvika Redigert 21.April.2008 av KOB (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Lars H. Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Og fra webkameraet over havnen ser en hvor digert dette skipet virkelig er! Klikk her for bilde. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Mouche Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Og 7.mai stiger fruen og jeg ombord i Jewel of the Seas for et firedagers cruise til København, Tallin og Stockholm. Bestilte i høst til den nette pris av 3500 per stk og da er alt inkludert! Vi gleder oss. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.