Jump to content

Et nytt båtblad!

tilsjos.no

Recommended Posts

• 2 uker senere...
Hei Til Sjøs

Gi beskjed om dere ønsker å ha et online magasin / blad - eventuelt ønsker en løsning for nedlastning av filer osv.

Uansett om de takker ja til tilbudet fra "psolse2" om publiseringsløsning eller ikke burd Til Sjøs i hvertfalll skaffe seg en hjemmeside med litt kontaktinfo, abonemntspris og annen info om bladet. Det burde to 14 åringer kunne fikse gratis i løpet av et kvarter.

Redigert av salt (see edit history)
Uansett om de takker ja til tilbudet fra "psolse2" om publiseringsløsning eller ikke burd Til Sjøs i hvertfalll skaffe seg en hjemmeside med litt kontaktinfo, abonemntspris og annen info om bladet. Det burde to 14 åringer kunne fikse gratis i løpet av et kvarter.

Vi holder på å lage hjemmeside, men er ikke helt ferdig. Det er noen småjusteringer først.

Sier ifra hva domenenavnet er og når den er ferdig. :smiley:

Mvh Til Sjøs

• 4 måneder senere...

Det var det jeg tenkte på. Nå bor jo jeg et godt stykke fra dere, men hvis dere er her i byen så må dere bare gi beskjed hvis dere vil ut på en seiltur i Ryfylket.

Jeg vet også at det er unge seilere på østlandet her med egne båter som sikkert kan ta dere med på tur og lære dere litt seiling :smiley:

Regner med dere synes det er litt kjekkere og være med oss som enda ikke er blitt voksne (hvertfal ikke utifra alder) på tur :wink:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

• 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...