880 Startet 21.April.2008 Del på Facebook Startet 21.April.2008 Bilen ble parkert i dag til fordel for båten for å dra på jobb. Her er jeg påvei sørover mot Austevoll Nye broen på Austevoll God plass i Bekkjarvik Turen hjem gikk under like flotte forhold. Møtte en "stor slump" av skattepengene våres. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Baywatch Svart 21.April.2008 Del på Facebook Svart 21.April.2008 Flotte bilder! Jeg er IKKE misunnelig Sitér dette innlegget Link to post
Saphir Svart 21.April.2008 Del på Facebook Svart 21.April.2008 Det så digg ut! Gleder meg til båten skal ut på lørdag! Håper været holder Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 21.April.2008 Del på Facebook Svart 21.April.2008 (redigert) Trivelige bilder, 880. (Er misunnelig, står på land). Vi får beholde været en stund til! Ellers er det spådd "tidenes sommer" i år. Gleder meg vanvittig! Redigert 21.April.2008 av trikkern (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 21.April.2008 Del på Facebook Svart 21.April.2008 Klokken 7 i dag ble jeg allerede gal av hverdagen ville flykte vekk fra maset fra familien, skolearbeid og bystøy. Jeg rømte ned i båten og klokken 8 i kveld var jeg utfor moloen. Heiste seil, og seilte i solgangsbrisen til det ble mørkt, ca halvannen time. Det hva herlig! Da var Seilaren en glad gutt Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
beauty of aqua Svart 21.April.2008 Del på Facebook Svart 21.April.2008 i dag var jeg litt sent ute.. kl. halv syv kan jeg tenke meg.. turen gikk ut til hjellestad,der jeg og en kammerat satt og grillet pølser og"preika litt sjit". lå til kai kl. ti,preika enda mere sjit,og var vel hjemme kl.halv elleve Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
880 Svart 21.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2008 Det var ikke bare bare, etter å ha komt ut fra lune steder nord i Austevoll kom det noen dønninger, i noen og 30 knop var dette gøyt de første sekundene men da disse ble krappere fløy alt av ikke sikrede elementer ombord. Måtte redde kaffikopp og kaffikanne som hadde sin rundans ombord. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Erik Svart 21.April.2008 Del på Facebook Svart 21.April.2008 Bruker selv primært båt til og fra jobb om dagene (Kajakk). I dag var det virkelig flott, med speilblankt vann og sola som varmet, men det var faktisk is på vinduene i moderskipet da jeg skifta til tørrdrakt i morges, så riktig sommer er det ikke enda. :nono: Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Leifer`n Svart 21.April.2008 Del på Facebook Svart 21.April.2008 (redigert) Ja da er båten endelig på vannet,, hadde en liten fin tur til Brevik,, for og teste litt, alt er helt toppers... Glemte hvist fenderene hjemme... Redigert 21.April.2008 av DACAPO-9000-HT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Leifer`n Svart 22.April.2008 Del på Facebook Svart 22.April.2008 (redigert) I dag var det virkelig flott på sjøen... Vet dere hvor dette er??? Redigert 22.April.2008 av DACAPO-9000-HT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 23.April.2008 Del på Facebook Svart 23.April.2008 Nye og gamle Breviksbrua? Og den kirka er den oppå knausen i Brevik? Og en pen båt til slutt Sitér dette innlegget Link to post
submiss Svart 23.April.2008 Del på Facebook Svart 23.April.2008 Bruker selv primært båt til og fra jobb om dagene (Kajakk) Stilig! Hvor er det du padler til/fra? Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
Blue_Dragon Svart 23.April.2008 Del på Facebook Svart 23.April.2008 Flott tur! Frister med en tur utpå, men får vel heller spyle felger og gjerde. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 23.April.2008 Del på Facebook Svart 23.April.2008 Stilig! Hvor er det du padler til/fra? Paddler fra Dusavik Båthavn til den nye båthavna ved Oljemuseet, og retur om ettermidagen. Tar 40-50 Minutt etter vind og bølge forhold. Herlig start på dagen, og like fin medisin for å legge arbeidet bak seg til mann kommer hjem Nå har det vært paddlevær i 3 uker i strekk. Måtte det bare fortsette sånn Erik. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.