Jump to content

Seajet 033 bunnstoff - tid før sjøsetting

mollro

Recommended Posts

Velkommen på baatplassen Mollro. Her får du svar på det meste. Du har også mulighet til å benytte søkefunksjonen og søke på feks Seajet. Tipper du får opp masse tråder om dette. Nok om det. Selv har jeg begynnt å stoffe på høsten, da jeg pleier å sette ut før påske, og det normalt er både kallt og snø i havna såpass tidlig. Det er ikke noe problem. Ikke sliper jeg over på våren heller. Bare løfter og setter på vannet. Jeg også benytter 033. The best there is :wink:

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Jeg traff en kar i havna sist helg som hadde stoffet båten sin ett år tidligere og deretter hatt ett års opplag uten bruk av båten. Han ringte leverandøren av bunnstoffet og spurte om han måtte stoffe påny. Fabrikken svarte at stoffet holdt fint, men at han måtte (ikke burde) vaske av støvlaget som hadde lagt seg på bunnstoffet før sjøsetting. Mener det dreide seg om Seajet 033.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...