mollro Startet 21.April.2008 Del på Facebook Startet 21.April.2008 (redigert) Er det noen som vet hvor lang tid man kan vente før man har båten på vannet etter å ha smørt båten med seajet 033? Redigert 21.April.2008 av mollro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 21.April.2008 Del på Facebook Svart 21.April.2008 det står jo bakpå boksen det. jeg brukte det samme bunnstoffet, var vel rundt 12 timer ved 5 eller 10 grader. husker ikke. Sitér dette innlegget Link to post
mollro Svart 21.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2008 jeg mener hvor lang tid den kan stå på land etter den er smørt. Det står ikke på boksen jeg har.. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 21.April.2008 Del på Facebook Svart 21.April.2008 Du kan smøre 033 om høsten og sjøsette om våren om du vil Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 21.April.2008 Del på Facebook Svart 21.April.2008 Velkommen på baatplassen Mollro. Her får du svar på det meste. Du har også mulighet til å benytte søkefunksjonen og søke på feks Seajet. Tipper du får opp masse tråder om dette. Nok om det. Selv har jeg begynnt å stoffe på høsten, da jeg pleier å sette ut før påske, og det normalt er både kallt og snø i havna såpass tidlig. Det er ikke noe problem. Ikke sliper jeg over på våren heller. Bare løfter og setter på vannet. Jeg også benytter 033. The best there is Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
roaldbj Svart 21.April.2008 Del på Facebook Svart 21.April.2008 Jeg traff en kar i havna sist helg som hadde stoffet båten sin ett år tidligere og deretter hatt ett års opplag uten bruk av båten. Han ringte leverandøren av bunnstoffet og spurte om han måtte stoffe påny. Fabrikken svarte at stoffet holdt fint, men at han måtte (ikke burde) vaske av støvlaget som hadde lagt seg på bunnstoffet før sjøsetting. Mener det dreide seg om Seajet 033. Sitér dette innlegget Link to post
Draco17 Svart 21.April.2008 Del på Facebook Svart 21.April.2008 Bak på boksen til SeaJet 033 Shogun, står det minimumstid og maksimumstid. Maksimumstid er angitt med en strek (ingen tall der, altså), noe jeg oppfatter som "når du vil". Sitér dette innlegget Link to post
kgt Svart 22.April.2008 Del på Facebook Svart 22.April.2008 Har et gammelt datablad fra produsenten der det står følgende : Maximum interval before launching is 6 months. Sitér dette innlegget kgt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.