ares Startet 21.April.2008 Link til dette innlegget Startet 21.April.2008 Da det er noko så jæ..... trangt å komme til for å demontere kloakkslangen fra toalettet, ønsker jeg å kappe den av og så skjøte den igjenn. Vil en skjøtestuss redusere innerdiameteren slik at det oppstår forstoppelse?? Toalettet er et TMC lukka type. Skal skifte den herkens motoren. Sitér dette innlegget Ares Link to post
fiskebat Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Nei , normalt ikke om det gjøres fornuftig og fagmessig av norske fagarbedere (rørleggere) Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 22.April.2008 Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 TMC er eit dårleg toalett. Vårt skal ut for godt. Eg har to motorar du kan få. Den eine er ubrukt. Må hentast i Bergen. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 22.April.2008 Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 Det går sikkert bra. Stussen fra toalettet som slangen i dag er tredd inn på bygger vel ikke mere enn hva stussen som du vil koble de to endene av slangen sammen på. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Tore B Svart 22.April.2008 Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 Nei , normalt ikke om det gjøres fornuftig og fagmessig av norske fagarbedere (rørleggere) Det må vel være å skyte spurv med kanoner, bestille rørlegger for å skjøte en gummislange??? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 22.April.2008 Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 Du får skjøtestykker, også vinklete, i velassorterte båtutstyrsbutikker. Min erfaring er at det er no problem, deet stopper seg ikke til. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frøken Fryd Svart 22.April.2008 Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 Det må vel være å skyte spurv med kanoner, bestille rørlegger for å skjøte en gummislange??? Jeg kjapper meg med å konkludere at fiskebat er rørlegger og er vandt til drittjobber, muligens tjommi av Kurt Nilsen og. Nei jeg er enig, en skjøt burde gå bra, ett lite rustfritt rør på innsiden så får du klmet den godt fra utsiden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.