Bonus Startet 22.April.2008 Link til dette innlegget Startet 22.April.2008 Jeg trenger en vimpel stang til eks. å henge baatplassen vimpelen i. Tenker meg en stang med plass til 2 slike vimpler. Har ikke lyst til å henge vimpler i VHF-antenna. Antatt plassering på toppen av targaen som vist på bildet. Noen som vet hvor jeg får tak i dette? Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 22.April.2008 Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 www.nettbaat.no Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
NAL Svart 22.April.2008 Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 ILAS i Oslo har en fin type som du kan skru direkte på røret topplaternen din sitter på. Ca. kr. 300,- Da slipper du å bore et hull i targa. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 22.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 Høres bra ut NAL. takker for tipset, skal sjekke opp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.