Jump to content

Vetus vs. Gebo luke

GeirKS

Recommended Posts

De Gebo lukene som sitter på Bavaria er piratkopier som er produsert av små barn som arbeider 26 timer i døgnet uten lønn og ferie på en skitten fabrikk i et korrupt militærregime, har jeg hørt.

Jeg kan dessverre ikke opplyse hvem kilden er da han har en sentral posisjon i et stort ledende firma i bransjen.

GeirKS

Ok, innlegget over var en parodi på rykter om billige båter som ikke kan bekreftes, hvis noen var i tvil.

Er det fortsatt ingen med førstehåndskjennskap til Vetus luker?

Jeg er veldig i tvil om hvilken av de jeg skal gå for, jeg har aldri sett Vetus luken annet enn på bilde, men jeg må jo si at den ser bra ut...

Jeg skal en tur på messa på onsdag (skal "diskutere" litt toppakninger med en viss bondeknøl...  :confused:), kanskje er det en Vetus luke der...?

GeirKS

Ok, innlegget over var en parodi på rykter om billige båter som ikke kan bekreftes, hvis noen var i tvil.

Unge svenske blonde jomfruer er det greit å utnytte altså, mens små barn fra asia som lager Bavariadeler och dyl. skal heller prostituere seg ? :sad:  

Er det fortsatt ingen med førstehåndskjennskap til Vetus luker?

Ikke jeg i alla fall

Jeg er veldig i tvil om hvilken av de jeg skal gå for, jeg har aldri sett Vetus luken annet enn på bilde, men jeg må jo si at den ser bra ut...

Jeg tror Vetus hadde luker i utstillinga si. Jeg så ikke så nøye, øya festa seg automatisk på en fin gul  Vetus 21 HK når jeg var i nærheten av standen deres. stians ville ikke distrahere personalet mens jeg stappa den i lomma gitt... :lol:

Jeg skal en tur på messa på onsdag (skal "diskutere" litt toppakninger med en viss bondeknøl...  :confused:), kanskje er det en Vetus luke der...?

HAH, ikkeno`å diskutere, jeg har rett du har feil, ferdig med det...  Bilde:blush:

GeirKS

På generell basis var utstyrsavdelingen bra, masserart å kikke på, men dårlig med personale / hjelp og ingen messepriser gjorde det allikevel til en nedtur..

Suzuki

No boat needed..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...