Utterndti Startet 22.April.2008 Link til dette innlegget Startet 22.April.2008 Noen som har tips om hvordan i h....... jeg skal få fylt olje i drevet ?? Prøvde med trakt og sugerør uten særlig hell, tips mottas med åpne armer Sitér dette innlegget Mvh Eirik Link to post
Joerg Becker Svart 22.April.2008 Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 (redigert) -slettet- Redigert 23.April.2008 av Joerg Becker (see edit history) Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Draco24styling Svart 22.April.2008 Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 fyll på i påfyllingspluggen bak gear dekselet Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Utterndti Svart 22.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 ...med "påfyllingsplugg bak dekselet" mener du den store skruen med umbrako spor.?? (Står til høyre for gear mekanismen) Sitér dette innlegget Mvh Eirik Link to post
Draco24styling Svart 22.April.2008 Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 ja Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Utterndti Svart 22.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 ...kan en bruke vanlig trakt eller har du andre løsninger . Går utfra at peilepinne selfølgelig skal taes bort for å få luft Sitér dette innlegget Mvh Eirik Link to post
Draco24styling Svart 22.April.2008 Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 jeg har en vanlig trakt som passer inn i hullet. Jeg gjør dette før jeg setter på drevet. alternativt kan du heise drevet maks. Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Utterndti Svart 22.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 selfølgelig....takk for tips Draco aq140 Sitér dette innlegget Mvh Eirik Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.