gmg Startet 22.April.2008 Link til dette innlegget Startet 22.April.2008 Hei er de noen som veit hvor stor indre mutteren er på bravo 3 proppelen. Skal bytte propell og må kjøpe verktøy i morgen. Ytre er 36mm indre er ??????????? Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 22.April.2008 Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 Indre mutter er stor, hvet ikke hvor stor. Mercruiser leverer en egen "lang" pipe til denne. Men du han få denne av med en stor rørtang..... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
gmg Svart 22.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 Prøvde i dag når båten ligge på vannet og eg klarte ikke å løsne den nede i de kalde vannet Må prøve med en fast nøkkel som har rette dim. Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 22.April.2008 Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 Hei gmg størrelsen er 70 mm jeg brukte en stor rørtang da jeg demonterte min målet den så etterpå med skyvelær 70 mm mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
gmg Svart 23.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2008 Takk de var de eg trengde Sitér dette innlegget Link to post
Lady Jane Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 Har selv Bravo 3 fra 2005 og fant all vedlikeholdsinfo på Mercruiser sidene. Yttre mutter er 37 mm og indre er 70 mm. Vanseklig å finne nøkkel til den siste hvis du ikke vil betale 2200.- for industriverktøy. biltemas stopper ved 65 mm. Men fra www.drev.se kan en "Propellernyckel" for 1/3 av den prisen! Hvorfor den er så vanskelig å finne i Norge er et annet spørsmål... Sitér dette innlegget Link to post
Lady Jane Svart 21.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2008 Hei igjen, ref. Bravo 3 nøkkel - fant nå produsnetens side her http://www.properthing.com/models.html altså US ikke overraskende og prisen derfra er 60 USD + frakt + mva... ...Men hvordan måler en korrekt moment når muttrene skrus på igjen??? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.