NC Justina Startet 22.April.2008 Del på Facebook Startet 22.April.2008 (redigert) Syssler litt med tanken om å få sydd nye seil+ ny rulle. Import fra statene er ett tema nå som dollaren er så gunstig. Noen som har erfaringer på dette? Redigert 22.April.2008 av NC Justina (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
La Digue Svart 22.April.2008 Del på Facebook Svart 22.April.2008 Min erfaring er at gode, billige seil får man fra Thailand, levert av Gran seil. Så får man god service også! Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
Vestkystseiler Svart 22.April.2008 Del på Facebook Svart 22.April.2008 Jeg kjøper mine seil hos Lee Sails i Hong Kong. Bor i USA, men fikk mye billigere seil fra Lee enn om jeg skulle kjøpt lokalt. Der hvor jeg bor, har Lee lokal representant som kom til båten min og tok mål. Tviler på om de har lokal representant i Norge, her må du nok ta målene selv, og blir da selv ansvarlig om seilene ikke passer, forutsatt at de er sydd etter målene du oppga. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.