pantzatt Svart 1.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2008 Da er jeg tilbake etter en laaaang økt i maskinrommet. Startet med å bytte glødepluggene, samt pusse kontaktflater på strømskinnen. Målt spenning og gløder som bare det. Fremdeles vil den ikke starte. Skrudde ut pumpa (den manuelle) og testet den. Fungerer perfekt. Sjekket hele diesellinja for falsk luft, fremdeles ingen tegn til det. Så krøp jeg inn i tenkeboksen (den uten vinduer) og gikk gjennom punkt for punkt. Det var da jeg begynte å trekke forrige eier i tvil om hva han har sagt at han har gjort. Han hevdet nemlig å ha rengjort tanker og byttet filtre like før overtakelse i påsken. dette skulle jeg gjort for lenge siden siden viser det seg. Filtrene var pottetette og det rant kilovis med gørr utav filterhusene når de ble løsnet. Årsaken til mine frustrasjoner er dermed klar. Jeg har sånn 14,8kg med dieseldyrgørr. Ekstra hyggelig er det at to av ialt tre tanker ikke har inspeksjonsluke. Men det vi ikke har må vi lage selv Nå blir det altså ikke noe Skånevikfestival eller båttur i helgen, men tankrengjøring og dieselkos Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 2.Juli.2008 Del på Facebook Svart 2.Juli.2008 Æsj . Trivelig med ærlige selgere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.