logen Startet 23.April.2008 Link til dette innlegget Startet 23.April.2008 Hei Noen som vet hvor jeg kan få tak i startrelè til min dynastarter, i Vest-Agder? Mvh Vidar Sitér dette innlegget Link to post
Indiana II Svart 23.April.2008 Link til dette innlegget Svart 23.April.2008 Tror jeg ville tatt en liten tur til Marna motor på Malmø i Mandal. Eller en telefon hvis du bor langt unna. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 23.April.2008 Link til dette innlegget Svart 23.April.2008 Kan denne hos Maritim brukes? http://www.maritim.no/product.aspx?id=1346...upkey=006003120 Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
logen Svart 25.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Den hos maritim.no kan absolutt brukes, men frakten er dyrere en selve relèet. Skal ta en tur til Marna og høre tror jeg, er bare en halv time å kjøre. Sitér dette innlegget Link to post
logen Svart 25.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Er det foresten noen som har koblingsskjema over en Marna R1 med ettermontert dynastarter? Jeg fant et på nettet for en tid siden, men har ved et uhell fått slettet dette. Jeg er veldig takknemelig om noen har dette. Mvh Vidar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.